Flessenactie Rowans

Vrijdagavond 14 April organiseren de rowans van Scouting Limmen een Flessenactie om een gedeelte van de kosten van hun kamp te deken. De Rowans zijn de groep Jongens van 14 tot 18 jaar en hebben hun opkomsten op vrijdagavond. Dit jaar gaan ze op kamp naar Luxemburg.

De flessenactie vindt plaats aan de oostkant van Limmen met uitzondering van de rijksstraatweg. Op vrijdagavond 14 April vanaf 20:00 gaan we met een auto met aanhangwagen de oostkant van het dorp rond om alle flessen, blikjes en bierkratten die langs de weg staan op te halen. De volgende dag gaan we alles inleveren en gaat de opbrengst in de pot voor het Kamp.

Mocht u toevallig na het paasweekend een statiegeldfles, statiegeldblik of bierkrat over hebben, Zet deze dan vrijdagavond voor 20:00 aan de weg en wij komen het ophalen!

Alvast hartelijk bedankt,

De Rowans van Scouting Limmen