Stam

Stam 1

De stam is een gemengde groep van 18-plussers. Stam 1 bestaat sinds 2004 met name uit doorstroom van rowans en sherpa’s die scouting gewoon te gezellig vinden om ermee te stoppen en vaak ook leiding zijn geworden of andere vrijwillige taken vervullen. Op vrijdagavond komen zij als vriendengroep bij elkaar.
Onder het genot van koffie, thee en koek worden alle nieuwtjes besproken en vaak is er een gezamenlijke activiteit. Denk aan pokeren, schaatsen, film kijken, pompoenen uithollen, het hilarische Sinterklaasspel of gezellig een terrasje doen. Elk jaar gaan we er een keer op uit voor een oergezellig kampeerweekend ergens in Nederland.
Net als de andere speltakken leveren wij ook ons aandeel in de organisatie van activiteiten voor de hele vereniging, zoals de playbackshow of het overvliegen. Een goede sfeer is er altijd en we maken er elke week wat leuks van.

Groeten van Stam 1