Explorers (Rowans)

Gezellig dat je even bij ons komt kijken!

Wij zijn de Explorers, een groep jongens van 14 tot 18 jaar.Elke vrijdag avond hebben wij van 8 uur tot half 10 opkomst achter in het bos.In deze tijd doen we allerlei dingen zoals:

-Katapult schieten/bouwen
-Steenoven bouwen
-Waterfles schieten
-Vliegeren
-Altijd waardevolle gezelligheid !

Ook gaan we elk jaar op kamp, dit zijn de Highland Games, dit is een evenement waar we een heel weekend bezig zijn met beter zijn dan de andere scoutingroepen. We moeten hier allemaal kleine wedstrijdjes doen als echte partyboys onze spieren moeten we tevoorschijn toveren en ’s avonds met z’n allen barbecueën en een kampvuurtje!

Dit is natuurlijk allemaal al leuk, maar ook ná de opkomst gaan wij door, de Explorermeiden (meiden van 14 -18) zijn dan ook klaar met hun programma, meestal gaan we dan met z’n allen wat doen en soms gaan we nog  ergens heen.

Met deze meiden  vieren we ook elk jaar sinterklaas en kerst, ook wil het eens voorkomen dat we aan het eind van het jaar met z’n allen gaan barbecueën.

lijkt het jou ook leuk om een keer langs te komen klik dan op de proefdraai link aan de zijkant en vul het formulier in.