Lid Worden

Voordat je Lid word kun je gebruik maken van de mogelijkheid om 3 avonden gratis mee te draaien. Klik hier om naar de pagina Proefdraaien te gaan.

Weet je al zeker dat je lid wilt worden? Vul dan onderstaand formulier in.

Ook kunt u het Inschrijfformulier Scouting Limmen downloaden, uitprinten en invullen en inleveren bij de leiding van de desbetreffende groep.

De contributie voor een seizoen Scoutingplezier bedraagt  €80,-. Een seizoen begint en eindigt meestal gelijk met de start en einde van een schooljaar.

Als je je lidmaatschap bij de Scouting wilt opzeggen moet je het Uitschrijfformulier Scouting Limmen uitprinten, invullen en afgeven bij de leiding van jouw groep. Andere manieren van opzeggen zijn helaas niet mogelijk.

Lid Worden (nieuw)
v.b. NL 01 BANK 0123 456 789
Draaiavonden zijn te vinden op de "Contact" pagina
Mocht u hier bezwaar tegen hebben verzoeken wij u dit schriftelijk kenbaar te maken via info@scoutinglimmen.nl